شنبه تا چهارشنبه 20:00-10:00 | پنجشنبه 15:00-10:00

تشخیص گوشی لیتمن اصل از بدل

تشخیص گوشی لیتمن اصل از بدل

تا به حال شده از خودتان بپرسید گوشی پزشکی لیتمن شما اصل است یا نه؟ به عنوان یک پزشک، شما به ابزارهای دقیق با بالاترین استاندارد، برای معاینه  نیازدارید. پس بی دلیل نیست که شما گوشی پزشکی Littman  را از شرکت 3M   انتخاب کرده‎اید.

استتوسکوپ‎های Littmann  از معروف‎ترین و دقیق‎ترین گوشی‌های رایج در بازار پزشکی است. با ورود گوشی های Littman تقلبی به بازار و همچنین داشتن مزیت‎های قابل توجهی مانند قیمت ارزان‎تر، بسیاری از افراد را دچار اشتباه می‎کند و پس از خرید متوجه کیفیت بسیار پایین آن می‎شوند. البته که هیچ فروشنده‎ای محصول خود را به عنوان یک کالای تقلبی معرفی نمی‎کند، به همین خاطر تشخیص گوشی اصل از بدل در هنگام خرید کار
دشواری به حساب می‎آید.

ما در این مقاله تلاش می‎کنیم شما در خرید گوشی Littman  اصل همراهی کنیم.

 بررسی بارکد

روی جعبه گوشی های لیتمن اصل یک بارکد وجود دارد. با استفاده از یک اپلیکیشن اسکنر بارکد به راحتی می توانید  مشخصات روی جعبه را با اطلاعات اسکن شده تطابق دهید و از اصالت محصول اطمینان پیدا کنید.

عملکرد گوشی های لیتمن اصل چگونه است؟

تمامی مدل های گوشی‎های لیتمن اصل از قدرت انتقال صدای بسیار بالایی برخوردار هستند و طراحی آن به گونه‎ای است که صداهای اضافی اطراف را حذف می‎کند. این ویژگی برجستگی استتوسکوپ لیتمن را نسبت به مدل‎های فیک و حتی سایر برندهای مشابه ثابت میکند.

لوگو

از آنجا که تولید گوشی‎های  Littmann جعلی در حال افزایش است. شرکت 3M برای جلوگیری از این مشکل، در برخی وبسایت‎های خود اعلام کرده است روی بسته بندی محصولات جدید خود، لوگو Littmann  را به صورت یک هولوگرام حک خواهد کرد.

گوشی لیتمن خود را از کجا تهیه کنیم؟

به دلیل تقاضای بسیار زیاد گوشی لیتمن، فروشگاه‎های زیادی تبلیغ آن را می‎کنند اما آیا تمامی آنها برای خرید قابل اعتماد هستند؟ قطعا خیر. قبل از خرید به نکاتی در مورد فروشگاه اینترنتی که از آن خرید می‎کنید دقت کنید. حتما از صحت نام، تلفن و نشانی دقیق فروشگاه اطمینان حاصل کنید. از کسانی که قبلا از فروشگاه خرید کرده‎اند پرس وجو کنید وحتما از ضمانت اصلی کالا مطلع شوید. فروشگاه درمان لاین تمامی محصولات خود را با ضمانت اصل بودن به شما عرضه می‌کند و همچنین درصورت باز نشدن برچسب گارانتی، محصول را مرجوع می‎کند.

برای اطمینان از خرید گوشی های لیتمن وارد لینک زیر شده و بعد از عضویت در سایت اصلی 3M Littman، از آخرین به روز رسانی در مورد محصولات جدید، راهنمایی های مفید، پیشنهادات ویژه، آموزش و … با خبر شوید.( با فیلتر شکن وارد شوید )

https://www.littmann.com/3M/en_US/littmann-stethoscopes/my-stethoscope/register/

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *